Pozycjonowanie stron

Pozycjonowanie stron Łódź

Każdego dnia internauci zadają w Google 35 tysięcy pytań na sekundę. Liczba jest imponująca. Myślisz, że w gąszczu firm walczących o uwagę internautów nie masz szans? Uważasz, że żeby być w TOP10 musisz wydać horrendalne sumy? Nic bardziej mylnego! Nawet niewielkie firmy z łatwością mogą znaleźć się na prestiżowych miejscach w wyszukiwarce Google. Tym właśnie zajmujemy się na co dzień.

Jak wygląda nasza praca nad pozycjonowaniem strony.

Wybieramy frazy kluczowe

Odpowiedni dobór fraz kluczowych, na jakie będzie pozycjonować się strona jest kluczem do sukcesu. Najlepsze i najszybsze efekty daje pozycjonowanie na słowa lokalne np. „pozycjonowanie stron Łódź” lub „specjalista SEO Łódź”. Jeżeli swoim zasięgiem obejmujesz cały kraj, wybierzemy słowa, które najczęściej wpisują internauci. Posiadamy wieloletnie doświadczenie w pozycjonowaniu stron internetowych oraz odpowiednie narzędzia, aby wywindować Twój sklep lub witrynę na wysokie miejsca w wyszukiwarce. Pamiętaj! Pozycjonowanie daje długotrwałe efekty, w przeciwieństwie do linków sponsorowanych (AdWords), które są bardzo skuteczne, ale tylko podczas działania kampanii. Tu dowiesz się więcej o różnicy pomiędzy Adwords a Pozycjonowaniem.

Optymalizujemy kod strony

Naszym celem jest ułatwienie poruszania się robotom Google po stronie www, aby uznały ją za wartościową i podniosły w wynikach wyszukiwania. Dlatego przeprowadzany przez nas audyt SEO jest kompleksowy. Analizujemy zgodność ze standardami, hierarchie nagłówków, szybkość wyświetlania strony, na którą wpływ mają m.in. konfiguracja połączeń, waga grafiki, objętość kodu i wiele innych. Aby pomóc i nie zaszkodzić, optymalizacją powinna zajmować się wyspecjalizowana firma, taka jak agencja SEO. Łódź jest miastem, gdzie nasza firma z powodzeniem pozycjonuje lokalne strony, ale również przyczynia się do sukcesu ogólnopolskich firm.

Wartościowe treści

Treści na stronie nie powinny być przesadnie nasycone słowami kluczowymi. Tutaj najważniejszy jest umiar. Google podwyższa pozycje stron internetowych, które zawierają dobre merytorycznie treści. Muszą zostać ułożone w czytelny i logiczny sposób. Wynikają z tego dwie bardzo istotne korzyści – witryna będzie przyjazna dla wyszukiwarki, a internauta będzie dłużej przebywał na stronie. Dodatkowo słowa kluczowe muszą być odpowiednio wplecione w teksty, nie mogą wyglądać sztucznie, to jest esencja zabiegów, jakimi są pozycjonowanie i optymalizacja stron. „Łódź wiosłowa wypożyczalnia”, „wypożyczalnia łodzi wiosłowych”  – która z tych fraz wygląda naturalnie? Oczywiście druga. Tekst na stronie powinien być estetyczny, nie należy na siłę wplatać mnóstwa słów kluczowych pod wyszukiwarki.

Audyt SEO
Praca nad stroną www
Linkbuilding

Pozycjonowanie to proces
Nawiązując do poprzedniego przykładu dotyczącego skutecznego SEO (Łódź wiosłowa) nie tylko skupiamy się na głównych frazach adekwatnych do branży, ale również uwzględniamy tzw. długi ogon, czyli frazy poboczne, których odpowiednie nasycenie przynosi wymierne korzyści. W naszej pracy działamy bardzo systematycznie i uważnie. Należy pamiętać, że pozycjonowanie stron to złożony proces, który przyniesie korzyści po kilku miesiącach. Nie warto wierzyć w obietnice dotyczące skutecznego wypozycjonowania strony po kilku tygodniach, ponieważ możemy mieć do czynienia ze złymi praktykami, jakimi kieruje się agencja lub specjalista SEO. Łódź jest głównym obszarem naszego działania i nie raz zdarzało nam się naprawiać skutki lokalnego pozycjonowania przez inną firmę, która tylko zaszkodziła swojemu klientowi.